Transparent HD Lace Front Wig Human Hair Invisible Lace Frontal Wigs Pre-plucked 180% Density -Body Wave SULMY

$65.80 $318.50
Size Chart
Length(Inch) :
Lace Size :
Lace :
LIMITED TIME OFFER

$10 OFF over $100. Code: SULMY10

🕐Order today and you'll receive your package between and *.

Customer Reviews

Based on 13 reviews
85%
(11)
0%
(0)
0%
(0)
8%
(1)
8%
(1)
D
Dahlia Huels

So I got the hair on the day of delivery sometimes early sometimes on the day of BUT when I say it was worth the wait. The hair is very soft and very little to no shedding. I washed the hair and it had been on the wig head for a couple of days to see how it would do. It is pre plucked which is great0 Update: This after I installed the hair and it is still silky soft and it has very little shedding. The knots bleached good, I just didn’t want it to bleach too much so i took it off early, but I might bleach it again a little more. I highly recommend this company.

M
Margarita Dare

Transparent HD Lace Front Wig Human Hair Invisible Lace Frontal Wigs Pre-plucked 180% Density -Body Wave SULMY

V
Vinnie Legros

Y’all this unit is BOMBBB. I mean just look at this. I straightened mines and it came out soo perfect. There’s no smell when opening it out of the bag nd it was so soft. Unit came with a band attached to it. I absolutely love this unit and this company. The seller was super friendly and helpful. Shipping didn’t take too long either (3-5 days). Check out my TikTok if you wanna see how I did the first hairstyle Unit still holding up and I’m falling in love with it more everyday .Like I stated before this hair company is legit and awesome.

D
Dudley Hermiston

Love my hair.

L
Ludwig Barrows

First of all, I ordered this wig on the 26th. It was set to be delivered between May 31st and June 3rd, but it came on the 29th. Mind you this is still during all the Covid-19 stuff, so I'm happy about that. The hair is shiny and soft. The lace is thin and flexible. I ordered transparent lace, but it's more of a light brown (not to be confused with "medium brown" I hate that ). It's not a problem though because you can see in my pictures it will melt easily. There were a few stands that came out when finger combing straight out of the packaging. I haven't installed it, but I'll be back with more pictures. Just off first impressions though I'd say order this hair. The seller was very polite and updated me every step of the way.

Product Name SULMY Transparent HD Lace Front Wig Human Hair Invisible Lace Frontal Wigs Pre-plucked 180% Density Body Wave
Hair Color #1b, Natural Black
Cap Size Average Size, Universal Cap Adjustable Size for most People
Lace Size Swiss lace
Hair Quality High Quality 100% Human Hair HD Lace Frontal Wigs, Best Lace Wigs
Can be dyed Yes
Delivery Time Normal by Fedex or DHL, 3-5 Working Days Arrive After Shipping

We ship the goods via FedEx, DHL or other seller's method.

And, the following conditions will be borne by the buyer:

1. If tariffs arise in the recipient's country, but the tariffs will be paid by the buyer.
2. Due to the buyer's delay in delivery or modify the address resulting from the cost of the buyer will bear this part of the cost.
3. Due to buyers for their own reasons halfway to cancel the order, or the goods returned, this part of the cost borne by the buyer.

Handling Time: 

Ship out within 1-3 days after received payment

Delivery Time:

USA, UK, CA: 3-7 business days

Helpful Hint: 

1.Normally, the local shipper deliveries package on workday( Mon. - Fri.), to ensure safe delivery of your parcel, so it is best for you to choose an address where you can receive package on workday as shipping address. It's best to keep your phone open during estimated time of arrival, because shipper might contact you via phone.

2.Please make sure that you or your authorized person at shipping address. If we shipped to your shipping address and have a signature file, we do not take responsibility once the package is lost or stolen.

Your satisfaction is our goal. If you are unhappy with your purchase, please make sure to contact us with email at first. The unauthorized returns will not be accepted. All merchandise returns must be unused and still have the original package & gifts attached. We are happy to issue you a refund in the form of a E-Gift Card for use on a future purchase on Our website. E-Gift Cards never expire!

Helpful Hint: 

1.We recommend shipping packages back using FedEx with a tracking number for convenience, as we are not responsible for lost packages or stolen packages. Without proof of receipt and delivery, we will not issue return credit. You will be responsible for covering shipping costs to return items and shipping charges must be prepaid. 

2.Returned items must be used with gifts and product package attached. Defective items must be reported with Email within 14 days of receipt. If not reported, we will not issue credit. If you believe you have received an incorrect item, please contact us within 14 days of receiving your package. Report email: mall@sulmy.com

3.Customers will only be charged once at most for shipping costs (this includes returns); No-restocking to be charged to the consumers for the return of the product. If the returning is due to buyer’s problem. We does not provide return shipping labels. A restocking fee will be assessed on orders that are refused by the customer at the time of delivery or returned due to an "un-deliverable" address. When delivered, the unauthorized rejection is not allowed, and the cost of unauthorized rejection/return will be borne by the buyer.

Refund:

1.If the returning is due to our problems (Such as: Incorrect products, Quality problem of products), we will provide a full refund for you;

2.If the returning is due to buyer’s problems (Such as: Don’t like/want, Order wrong product/size ), we will remove $20 from your refund as loss of freight and handling fee, and you must contact us for returning within one month of receiving.

3.Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund. If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days. If you no longer use the original card, please contact us in advance.

4.If you have any problems with order/products/payment, please contact with us at first. If you return the items without contacting us, or if there is no reason to dispute, we will not ensure your refund and make a complaint according to the policy.

Cancellation & Exchange:

You can cancel your order/item within 2 hours through our customer service email (mall@sulmy.com). For more than 2 hours, we can’t make sure if successful.

If you want to change order before ship out, you will be charged for $5; Once your order has been shipped out, we will not be able to change/cancel it for you.

After the order is shipped out, if you need to exchange it for the same item, send us an email at mall@sulmy.com for the Return Info.

Trend

[time] minutes ago, from [location]
Transparent HD Lace Front Wig Human Hair Invisible Lace Frontal Wigs Pre-plucked 180% Density -Body Wave SULMY
8 / 13x4 180% Density / Trasparent Lace - $82.60

Customer Reviews

Based on 13 reviews
85%
(11)
0%
(0)
0%
(0)
8%
(1)
8%
(1)
D
Dahlia Huels

So I got the hair on the day of delivery sometimes early sometimes on the day of BUT when I say it was worth the wait. The hair is very soft and very little to no shedding. I washed the hair and it had been on the wig head for a couple of days to see how it would do. It is pre plucked which is great0 Update: This after I installed the hair and it is still silky soft and it has very little shedding. The knots bleached good, I just didn’t want it to bleach too much so i took it off early, but I might bleach it again a little more. I highly recommend this company.

M
Margarita Dare

Transparent HD Lace Front Wig Human Hair Invisible Lace Frontal Wigs Pre-plucked 180% Density -Body Wave SULMY

V
Vinnie Legros

Y’all this unit is BOMBBB. I mean just look at this. I straightened mines and it came out soo perfect. There’s no smell when opening it out of the bag nd it was so soft. Unit came with a band attached to it. I absolutely love this unit and this company. The seller was super friendly and helpful. Shipping didn’t take too long either (3-5 days). Check out my TikTok if you wanna see how I did the first hairstyle Unit still holding up and I’m falling in love with it more everyday .Like I stated before this hair company is legit and awesome.

D
Dudley Hermiston

Love my hair.

L
Ludwig Barrows

First of all, I ordered this wig on the 26th. It was set to be delivered between May 31st and June 3rd, but it came on the 29th. Mind you this is still during all the Covid-19 stuff, so I'm happy about that. The hair is shiny and soft. The lace is thin and flexible. I ordered transparent lace, but it's more of a light brown (not to be confused with "medium brown" I hate that ). It's not a problem though because you can see in my pictures it will melt easily. There were a few stands that came out when finger combing straight out of the packaging. I haven't installed it, but I'll be back with more pictures. Just off first impressions though I'd say order this hair. The seller was very polite and updated me every step of the way.